• VSR
  • VSR
  • VSR
  • VSR

VSR Mobiliteitspas

 

 

Hoe te handelen in geval van pech of ongeval?

Probeer rustig te blijven en geef zo duidelijk en volledig mogelijk aan wat er gebeurd is en waar de auto staat. Een juiste locatiebepaling is van groot belang;

• Bel met de BOVAG Alarmcentrale (of vraag dit nummer aan via een praatpaal.)

• In Nederland kunt u gebruik maken van het alarmnummer 0800 - 099 12 55. 

In het buitenland kunt u gebruik maken van het alarmnummer 0031 – 24 - 344 68 64

 • Geef de meldkamer te kennen dat u een VSR mobiliteitspas heeft. Op de achterzijde van het pasje kunt u zien welke informatie verder wordt gevraagd;

• Indien het een kleine storing betreft waarop u kunt wachten, wordt de auto naar de dichtstbijzijnde VSR - garage gesleept of, als zo mogelijk ter plaatse gerepareerd.

• Bij een grote storing wordt de auto naar uw eigen garage gesleept.

• Indien de reparatie dezelfde kalenderdag niet meer mogelijk is zal de BOVAG-Alarm-Service een vervangende auto inzetten.

• Op de dag dat de oorspronkelijke auto gerepareerd is en weer ter beschikking komt, dient u de vervangende auto in te leveren volgens een vooraf aangegeven procedure.

Voor de volledigheid, hierbij de pechhulp polisvoorwaarden: 

BOVAG HULPBRIEF

 

 

 

 

 

Contact VSR

attention open in a new window AfdrukkenE-mail

John van der Drift (Secretaris)
Sinaasappelstraat 177/179
2564 EP 's-Gravenhage
Telefoon: 070 3239511

 
facebook 32 twitter 32 linkedin YouTube-social-squircle red 48px Logo Google plus

meerinfo

 

Espace 2015

attention open in a new window AfdrukkenE-mail

meerinfo

Sport

attention open in a new window AfdrukkenE-mail

meerinfo

bovag0  TotalLogo  carm0 carmf0